veelgestelde vragen
Lees het antwoord op de meest gestelde vragen:
In verband met de seizoensdrukte, worden de bestellingen aan het eind van de week afgeleverd bij PostNL.
Uw bestelling wordt afgeleverd door PostNL. Voor de status van uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Mocht uw bestelling onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, dan kunt u deze binnen 14 dagen kostenloos retourneren. De verpakking van het zaaizaad dient ongeopend te zijn. U kunt uw product(en) in dat geval kostenloos ruilen of uw betaling en de verzendkosten teruggestort krijgen.
Klachten over zichtbare gebreken van de geleverde producten, zoals het aantal, het gewicht en het uiterlijk, dient u uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst te melden.
Uw product(en) niet gevonden? Neem in dat geval contact met ons op via het formulier hiernaast en we kijken of we u verder kunnen helpen!
Wij geven u graag advies op maat. Ook beschikken we over een mengmachine, waardoor we zaadmengsels voor u samen kunt stellen.
Neem contact op met onze adviseurs